vineri, 31 august 2012

Sampon din oua de prepelita

Am citit acum ceva timp despre varianta naturista a spalarii parului cu oua, am inteles ca Sting foloseste numai oua pentru a se spala la cap...concluzia? am facut un sampon cu trei oua de prepelita si o lingura de ulei de masline...rezultatul a fost incredibil din punctul meu de vedere, dar avand in vedere ca am folosit o singura data acest sampon nu pot afirma cu tarie  faptul ca parul nu mai cade  si este mai stralucitor, deci am sa folosesc mai mult timp si revin cu concuziile.
Pentru cei care vor sa experimenteze am sa relatez procesul. Am amestecat bine cele trei oua cu o lingura de ulei de masline, dupa care m-am spalat la cap, imediat dupa clatire am folosit un pic de sampon pentru a doua spalare.
Dupa cum am mai spus este un experiment pe care il voi repeta la urmatoarele spalari si am sa scriu despre rezultatele lui in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu