sâmbătă, 18 august 2012

Pizza cu spanac si oua de prepelita

Asa cum am promis saptamana trecuta revin cu un nou meniu...pizza. Pentru aceasta pizza am folosit spanac inghetat, sos de rosii, blatul de pizza si nelipsitele oua de prepelita.
Pentru inceput am facut blatul care este identic cu cel pe care il fac pentru paine si cat timp a stat coca la dospit am facut spanacul. Spanacul inghetat l-am pus intr-o tigaie de teflon cu putin ulei de masline si condimente dupa care am pus capacul. Am procedat astfel pentru ca produsul final sa nu aiba apa care sa afecteze blatul.
Pe blat am pus sos de rosii si spanacul dupa care am bagat tava la cuptorul incalzit in prealabil si am lasat-o acolo 15 minute la foc mediu. Dupa cele 15 minute am scos tava am spart ouale si am mai bagat-o inca aproximativ 5 minute.
Produsul final dupa cum se vede este aratos si dietetic, poate fi folosit pentru cei care vor sa manance mai usor,iar pentru copii mi se pare ideal.
Avand in vedere ca nu am avut copii la masa, la sfarsit cand am scos tava am pus putin piper proaspat rasnit.
Cam asta este reteta la care am folosit un cub mic drojdie, in jur de 500 grame faina, spanac si oua. De mentionat ca am facut doua pizza si o paine mica cu foarte putini bani.
Pe curand!

Un comentariu: