duminică, 12 august 2012

Prepelita la cuptor cu ananas

Am facut o alta reteta inventata pe moment cu prepelite si avand in vedere ca aveam prin casa niste ananas, am pus printre si in interiorul lor bucatele sa vad ce iese. Ananasul a fost fruct, nu din compot...
Sincer vorbind, nu stiu daca a facut ceva acel ananas pe langa toate condimentele pe care le-am pus, dar asa mi-a venit. Condimentele le-am amestecat cu un pic de ulei de masline, dupa care am uns fiecare pasare. Oricum, ies mai bine la cuptor, se pare, pentru ca nu se usuca asa tare ca pe gratar.
La sfarsit am pus langa o mana de cartofi facuti la cuptor pe  foaie de copt. Sunt un fel de cartofi prajiti 'dietetici' ... ,cartofii sunt taiati si amestecati cu condimente si o lingura de ulei intr-un vas dupa care sunt pusi pe foaie de copt in tava cuptorului cam 40 minute la foc mediu. Nu ies nici prajiti, nici fierti, dar m-am obisnuit asa,  avand in vedere ca vroiam sa renunt la cartofii prajiti in baie de ulei, din cauza fumului si nu numai.
Langa prepelite si cartofi am pus si niste sos de piper si cam asta a fost.
Saptaman viitoare vreau sa fac pizza cu spanac si oua de prepelita, nu stiu daca exista asa ceva, insa voi incerca si voi posta pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu