duminică, 19 august 2012

Natura misterioasa

Azi am vrut sa fac niste ochiuri din oua de prepelita si cum eram obisnuit sa spal ouale de gaina cu apa si otet, am zis sa fac la fel cu cele de prepelita cu toate ca aceste oua, am citit, este de ajuns sa le speli doar cu apa. Am pus ouale intr-un vas cu apa calduta si otet si le-am lasat acolo...cand m-am dus sa le spal am observat ca se ia culoarea de pe oua!!!
In principiu toate ouale ies colorate, insa foarte, foarte  rar mai apare si cate unul alb , dar nu este cazul ...
Pentru mine este ceva ce nu am mai auzit. Este o chestie senzationala pentru ca atunci cand va veni vremea vopsirii oualor vor iesi rosii complet...am vazut oua de prepelita vopsite cu pete insa oua rosii de prepelita chiar ca este o noutate pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu