miercuri, 8 august 2012

Productivitate si altele

Aceasta saptaman este decisiva pentru ca am sa pot vedea care este productivitatea gainuselor, au ajuns la maturitate si zilele astea vor ajunge la la productivitate maxima. Acum sunt la o productivitate de 75%, am citit ca in jurul a 80% este productivitatea lor maxima pe care o vor mentine cam un an dupa care scade usor si trebuie schimbata generatia prin taierea pasarilor si inlocuirea lor cu altele tinere. Am incercat sa pastrez temperatura optima in jurul a 25 grade cu ajutorul unui aer conditionat.
Legat de productivitatea gainuselor am citit ca ar trebui construite niste custi individuale in care pot fi tinute  pentru a vedea fiecare cat de productiva este , pentru a folosi la incubator numai ouale acestor pasari supravegheate o saptamana si care au productivitate foarte buna. Nu am ajuns acolo dar as vrea sa fac totul asa, mai ales ca ma gandesc sa cumpar un incubator si sa scot primii pui si sa incep cresterea numarului de pasari.
Am sa incerc sa postez cam tot ce cred ca este important si voi reveni cu amanunte...

3 comentarii: