marți, 20 noiembrie 2012

Cuib cu oua de prepelita

Retetele pe care le fac sunt inspirate din retetele unui bucatar spaniol sau  sunt retete pe care le-am invatat de la mama si am mai adaptat eu cum am crezut...de exemplu aceasta reteta de azi am adaptat-o dupa reteta bucatarului.
Este simpla si ieftina dar cu oua de prepelita, am luat cativa cartofi si i-am scobit pe mijloc, in prealabil i-am taiat pe jumatate, dupa care am bagat in cuptor cartofii cu un pic de apa, sare si foarte putin ulei. Dupa ce au fost aproape gata am spart in fiecare scobitura a cartofului cate un ou de prepelita si i-am mai bagat la cuptor cateva minute. Reteta originala avea langa un pure din scobitura cartofului si un ardei verde, eu am pus niste varza...si uite asa a iesit combinatia romanului...oua , cartofi si varza :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu