marți, 12 martie 2013

Prepelita cu sos de ardei

Am facut o reteta inspirata de acelasi bucatar spaniol pe care il admir foarte mult. Am adaptat putin reteta, in sensul ca nu am fiert prepelitele in sosul de ardei.
Dupa ce am facut varianta mea mi-am dat seama ca varianta originala ar fi iesit si mai bine, oricum, a iesit excelent. Eu doar am pus prepelitele in tigaie ca sa le rumenesc si au iesit  crocante, daca le  fierbeam in sos  deveneau  mai fragede.

De fapt, aceasta este problema principala a carnii de prepelita, se usuca daca nu este facuta la cuptor cu un pic de grasime, kaizer sau  sos. Fiind o carne foarte slaba, grasimea sau sosul ii dau elasticitate si nu lasa carnea sa se usuce .
Pun mai jos si linkul cu reteta originala care are si un mic video.
http://www.hogarutil.com/cocina/recetas/carnes/201011/codornices-salsa-morrones-3200.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu